Hanımlar selam uzun zamandır yoktum buralarda, çözemediğim Bi sorununun içine düştüğüm için burdayım sizlerden akıl almak için. Oğlum 3 yaşına yeni girdi ve tuvalet eğitimine başladık yani daha önce denedim ama ısrarla yapmıycam dediği için bu kadar geç kaldık, çişini öğrendi gündüz ve gece uykularında sorunumuz yok temiz kalkıyoruz ama kakasını Bi türlü yapamıyor lazımlığa, ayağa kalkıyor iki adım gitmeden çamaşırına yapıyor sizce öğrenir mi ne yapmam lazım Bi akıl verin lütfen 🙏