Ek gıda ürünlerini buharda pişirerek mi vermemiz gerekiyor bn nerdeyse bazen 30-1 saat pişiriyorum gene istediğim gibi yumasik olmuyor suda pişirip veriyorum bazen hatta artık hep öyle verince zararlı mı oluyor ve buharda pişirme süzgeci mi alayım bolgi verirseniz çok sevinirim