Merhaba
Bebeğim uyuduğunda çok fazla terliyor. Gece uykusuna geçtiğinde ise sabha kadar çiş yapmıyor. Birkaç gündür çişide ağır kokuyor ve çok koyu renkte. Mama ile besleniyor. Kime sorsam erkek bebek terler normal diyor. Var mı başına gelen doktora götürmeli miyim?