Ayyy benim kızım da bir haftadır böyle. Kızım dört ay altı günlük. Bir hafta öncesine kadar yoktu böyle bir şey şu an atak döneminde. Atak dönemi huysuzluğuna bağlıyorum ben bunu ama. 🥲İnşallah geçicidir çünkü ben de ekrana maruz kalmasın diye gün boyu temas, etkinlikler, masallar kitaplar derken yoruluyorum haliyle. E tabi tatlı yorgunluklar ama ben de yemeği mutfakta onunla yapmaya başladım. 😁💜