Almira05 Kizlarr bebegimin ilkk dişi üstten çiktii ve benim bildigim alttan çikiyorr herkesin bebeginininde alttann cikiyoo bunda bi anormallik varmi yada bi sakincasi falan sizinkiler ilk nerden çikti
bjkbb Almira05 benim büyük kızımın dişleride ilk üstten çıktı tavşan gibi geziyordu 😃ardından alttan çıktı hiç bir sorun yaşamadık.
MaSe1620 Almira05 hiçbir sorun yok merak etmeyin benimde ilk üst dişim çıkmış kızımında ilk üstten çıktı