Bebegim 6 aylik ve bundan bi hafta once aniden kusmaya basladi ögure ögüree ve cokk fena oldu emdigini kustu doktora götürdük ve bisey yok diyip igne yaptii ve bugün yine göturduk yine bisry yokk yokk diyip igne yaptilarr neyi var bilmiyorum ve bisey soylemiyolar basina boyle biseyy gelen oldumu geldiyse nadil gecti