gulay-34 Merhaba arkadaşlar bebeğim gündüz iyi kötü duruyo akşamları kalabaliga girince katıla katıla agliyo. Sizler böyle durumlarda nabiyosunuz
Yadekus21 gulay-34 benimkide 7 aylık 1 aydır böyle yabancı birini görünce çığlık atarak ağlıyor ne zaman düzelcek acaba
ecee034 gulay-34 benimde tam tersi gezmeye gittiğimizde uyuyor evde tekken asla uyumuyor tüm gün uyusun diye sokak sokak geziyorum
Aselimmm3434 Yadekus21 artık çevresini tanıdığı için öyle yapıyorlar benim kızım da 7 buçuk aylik tanımadığı insanlara uzaktan guluyo ama kucağına alınca kıyamet kopuyo 😁
gulay-34 Yadekus21 su aya gelsin düzelir bu aya gelsin duzelirlerle bu aya kadar geldik bakalım ne zaman duzelicek
gulay-34 Miran1306 benimde geliyo alismamasi da kötü arada kaldım. Zaten kış bebegiydi ebe tikilip kaldık şimdide sorun çıkarıyor