3 ay 10 günlük kızım gündüz uykuları kısa kısa yarım saat bazen 1 saat doktorumuz uyumazsa gündüzleri zorlama dedi bu aylarda gündüz uykuları azalır dedi akşam banyo yaptırıyorum kundaklıyorum sallayarak yatırıyorum gece uykusuna geçiyor ama bu rutini 2 akşamdır dışarıda gezdiğimiz için tam sağlayamadım saat 6 gibi uyumak için sürekli ağladı akşamları dışarıya çıkmama kararı aldım :) birde sinyal alman gerekiyor çocuğun uykusu geldiğinde sürekli gözlerini ovuşturur tam uyuma zamanıdır gerçekten öyle sinyal aldığın an yatır yoksa zorlama bence