Durumoms ben de travel sistemle uçtum. Puseti söküp iki parça halinde verdim görevlilere. Yalnız benim şöyle bişey geldi başıma. Kıbrıstan Türkiyeye gelirken pusetin içinde uyuyan bebeğimi hiç kaldırtmadan dedektörün yanından geçirdiler sağolsunlar. Ama türkiyede istanbuldan trabzona giderken. Çocuğu kucağınıza alın puseti xray cihazına koyun dediler. Bebeği uyandırdıkları için çok kızdım. Ne var sanki pusetle bebek yandan geçse. Üstelik xray cihazının içinde takılı kaldı pusetim. Çize çize çıkardılar. Ben de küfür ettim. Çünkü çok sinirlendim. Bu arada ben 35 günlük bebeğimle Kıbrıstan Türkiyeye,55 günlükken de istanbuldan trabzona gittim. Kucakta daha rahat oluyo. Emzirme önlüğünü hep takılı oturuyorum. Hem çocuğumu kapatıyorum. Hem de mız mızlandığında hemen emziriyorum. Ağlamıyo böylece.