ArassMoms Doğum yaptığım hastane İlk ay sünnet yaptirilirsa bebeğin anestezi almadığı,acı hissetmedigini söyledi. Aranızda ilk ay sünnet yaptıran var mı? Sünnet sonrası sürec nasıl oluyor bakımı kolay mı? Etkilenip ağlar mı?
Anneninsesi0 ArassMoms ben 6. Ayında yaptırdım anestezi vermediler. Özelde yaptırdım ben. Hiç sıkıntı yaşamadım. İlk çişinde yanma oldu biraz ağladı ama sonrasında çok rahattık
Tospiktospikcanimarkadasim ArassMoms bende hemen yaptırmak istemiştim ama bizim doktorumuz 40 in çıkmasını tavsiye ettiğini söylemişti sebebini bilmiyorum bizde bekledik 4. ayda yaptırdık
bikerem ArassMoms 50gunlukken yaptirdik. Anestezi almadi. Pipisine krem surup uyusturdu sonra minicik bir igne yapti. Cok cok kolaydi. Hic aglamadi ne sunnette ne sonrasinda oyle basit gecti ki
yektasmom ArassMoms evet evet yaptırın. Biz dört aylık yaptırdık bi günde iyileşti. Bi aylıkken çok daha iyi olur bize de doktorumuz öyle dedi. Doğduğu zaman hastanede yaptırmadığımıza pişman bile olduk 🌸
ArassMoms Tospiktospikcanimarkadasim bizde Perşembe önce bı muayenye goturcez Dr araştırdık uygun mu diye eger yaptırmayın derlerse yaptırmayız o zaman doğum yaptığım hastanede ilk ay önerdi anlamadım gitti
Tospiktospikcanimarkadasim ArassMoms her doktor başka söylüyor sen düşün değerlendir hangisi içine sinerse onu yaptır canım hersey gönlünüzce olsun 🌹
sevil541 Ben 3 haftalıkken yaptırdım. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Lokal anestesi yaptılar. Bir hafta krem kullandık.