sonsuz17 Doğuma bir buçuk ay kaldı bir tanıdığım önerdi de sleepy kullanıyordum bozmuş dedi kızım deyip sleepy Natural kullanmıştım önerdiğiniz bir marka var mı uygun fiyatlı internetten de almadım hiç Siz internetten almak daha mı uygun
Anneninsesi0 sonsuz17 bende ilk sleepy el başlamıştım ama malesefki bir süre sonra sleepy sızdırma yapıyor. Şuan molfix kullanıyorum.
Sedaf sonsuz17 ben internetten daha uyguna aldım. Baby turco Islak mendili ve bezi Islak medilden memnunum bezi de taşırma yapmadı. Yalnız iz yapıyor bi çare bulamadım benimki tombik diye mi yoksa benim huyu mu bu. İlk doğduğunda sleepy kullanmıştım taşımıştı hergün üst baş değiştiriyordum.
Gamzesizgamze sonsuz17 ben kızımda uzun bir süre baby turco kullandım biz de sleepyle başlamıştık fiyat uygunluğundan değiştirmiştim gayet memnundum
sonsuz17 Sedaf Evet sleepy öyle bir sorunu var pişik de yapıyor Bunu deneyeceğim o zaman ben aylık paket almak istiyorum 1 numara aylık kaç adet olan paketlerden alıyorsun
Gamzesizgamze Gamzesizgamze açıkçası bazen avantajlı olabiliyor. Ama bazen de çok şişiriyorlar fiyatları. Ya zamanlarını kolluyordum ben, ya da mecbur alıyordum bazen
sonsuz17 Gamzesizgamze öyle mi uygun bir marka arıyorum var mı önerdiğin Bir de aylık paket alacağım ne kadar gidiyor 1 aylık kaçlı oluyorsun
Sevimliayicik sonsuz17 İnternetten almak daha uyguna denk geliyor tabi market indirimleri de oluyor onlarida takip edip kaçırmamak lazım . Bez olarak da bizde sleepy kullandık hep ama hem fiyatı arttı hemde emiciligi artık eskisi gibi değil 3 aydır baby turco kullanıyoruz çok memnunum tavsiye ederim 🌸👍
sonsuz17 Sevimliayicik Herkes ona önerdi kart kullanmıyorum Ama eşimin maaş kartı var Onu da sipariş versem aylık ne kadar lı paket
mehmel54 sonsuz17 sleepy ve molfix kullandım sonra baby turcoya geçtim açık ara en iyisi baby turco hem fiyat hem kalite olarak
sonsuz17 mehmel54 ay herkes öyle dedi Sen nereden alıyorsun Peki ben kart kullanmıyorum ama eşinin maaş kartı var onun sipariş oluşturdum diyorum Bir ayda kaç tane yetiyor aylık paket almak istiyorum
FistikliLokumum sonsuz17 kesinlikle babyturco primadan gectim ona ve cok güzel bi bez. Sleepy hic kullanmadım ama kullanan arkadaslar bozmus dedi. Babyturco cok güzel ve internetten almak daha avantajlı. Hepsiburadayı takip edin 2.si 1 tl kampanyası yapıyo sürekli. Islak mendil de ilk prima sonra uzun süre sleepy kullandım em son babyturco aldım uzun süredir onu kulanıyorum o da cok kaliteli
sonsuz17 FistikliLokumum öyle mi Benim kartım yok Ama eşimin maaş kartı var olur mu Ona parayı veririm Kendisi de sipariş oluştursun hiç almadım öyle Teşekkürler bakacağım Bir de ben aylık paket almak istiyorum tahmini kaçlı alıyorsun
FistikliLokumum sonsuz17 olurctqbi maas kartıyla da. Ben 4 numsra kullanırken 180 adet alıyodum toplamda. 5 numaradan da gecen ay siparis vermistim 144 adetti. 2.si 1 tl kampanyasıyla almıstım
mehmel54 sonsuz17 ben şimdiye kadar hep ya marketlerden ya da toptancidan aldım diğerleri pahalıydı para yetistiremiyordum eşimde internete sıcak bakmıyordu ama bundan sonra trendyoldan ya da hepsi buradadan bakacağım orda fırsat paketleri uygun oluyor baby turcoda çok uygun küçük paket almıştım keşke büyük paket alsaymışım diyorum valla
Sevimliayicik sonsuz17 Hepsiburada almıştık biz en son 2 bir TL olarak 144adet 190 liraydi. Tabi numaraya göre adet sayısı değişiyor benim bu yazdigim 5 numaranjn fiyatiydi
Katun sonsuz17 sleepy sızdırma yapıyor ya baby turco denemedim ama goon varmış herkes çok memnun ona bakacam