Bebeğim 10 aylık ve doğdu doğalı uyku düşmanı bir bebek. Gece 4 5 de uyuyor bazen 1 2 gibi ama uyuduktan sonrada hep mızmız şekilde uykusu baya hafif dalma süreci sabah olduktan sonra oluyor. 8 9 da anca dalıyor ve bende düzgün şekilde o saatten sonra uyuyabiliyorum ve öğlen 1 2 ye kadar maalesef uyuyoruz çünkü dayanamıyorum kaldıramıyorum erken gece uyumadığım için. Artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım gece gündüz gündüz gece oldu 🤷 YARDIM TECRÜBELİ ANNELER