17 günlük bebeğim var 2 günlükken morarmadan hastanede yattı 1 hafta hastanede mamaya alıştı bende süt sağıp götürüyordum şimdi Bi kaç gündür benle dün akşamdan belli kakasını yapmadı hem emziriyorum hemde mama veriyorum neden sizce ilk gebeliğin bilmiyorum