Gzddk Merhaba sevgili anneler bebeğim 2 günlük doyurmak için uyandırmakta sürekli zorlanıyorum ve kısa bi süre sonra geri uykuya dalıyor sizce normal mi yardımlarınızı rica ederim
Deffneee Gzddk biz de çok üzülüyorduk niye uyanmıyo diye 1 ayı doldu uyumaz oldu 😀😀 sarılıktandır merak etmeyin geçer sonra çok ararsınız bugünleri ☺️
Fadikkxx Gzddk merhabalar güzel anne, sarılık olabilir.. siz 2 saate bir mutlaka emzirin. Uyandırın emzirin. Altını açabilirsiniz uyanması için. Yada ayakları ve topukları çok hassas dokunabilirsiniz nazikçe.