Kelebekelisa ben de hamileyken sudocrem almıştım çok övülüyor diye, 15 günlük kız bebeğim var, başlarda sudocrem kullandım her açtığımda ama kıvamı pek hoşuma gitmedi çok koyu ve bu kadar küçük bebeği her seferinde kimyasala maruz bırakmak istemedim, evde hindistan cevizi yağım vardı, pişik için onu kullanmaya başladım. Islak mendil yerine de kapaklı bir kaba bebek bakım pamukları koydum, üstüne kaynamış soğumuş su döktüm, kabı da kaloriferin üstünde tutuyorum ılık oluyor aldığım pamuklar. Minimum kimyasallı böyle çözümler buldum.