Mommyyigit doktor bana geçen hafta verdi antibiyotik, içmeden önce reçetesini okuyayım dedim, emzirenler için hiç iyi şeyler yazmıyordu, bebekte mantar enfeksiyonu yapıyormuş vs… hiç kullanasım gelmedi bunu okuduktan sonra. Doktorlar nasıl bu kadar rahat verebiliyorlar bu ilaçları ya, doğumdan sonra da minoset plus vermişti, doğum doktorum. Doğumla ilgili bir ağrım olmadı ama başım ağrıyordu içtim ilk günlerde 2 kere, çocuğum kabız oldu, onun reçetesine de sonradan baktığımda emziren annelerin içmemesi gerektiği yazıyor 🤷♀️