Kızlar bugün çok post açtım bu son postum olsun 4. Ay atağımıdır bilmiyorum bebeğim kimi görse ağlıyor dışarı çıkarınca ağlıyor mamasını yemiyor uykuya direniyor ama uykusuda geliyor tam 2 saattir sallıyorum hala uyumadı sürekli inliyor aç ama yemiyor kafayı yememe ramak kaldı allah aşkına söyleyin ne zaman geçer bu durum bu durumu yaşayan varmı