Arkadaslar lutfen bilenler yazsin. Bebegimin diz kapaklarinda pembe morluklar cikiyo ertesi gun hemen geciyo. Doktora goturdum testlerinde cok sukur bisey cikmadi. Benim dizlerimde de arada cikiyor hemen geciyor. Demiri ve kani dusuk o yaparmi acaba. Tahlillerde bisey cikmadi ama insan takiyor yani endise ettiriyor bana ya of