Esraozgn Kizlar siz ne kadar emzirdiniz ne kadar mama verdiniz merak ediyorum biz 4 bucuk aylik olduk gunde 1 kere gunduz 1 kere de gece yatmadan mama veriyorum sizlerde durum ne
Ikizlerinannesi27 Esraozgn benimkiler 3.aylarina girecekler. Bebeklerim 10 gunlukkenn doktorumuz mama takviyesi yap dedi günde 2 3 kez emerler ama yarım saatte 40 dk da emseler çok açlar doymuyolar. Mama veriyorum ben daha çok
SZesra İkiz kızlarımı ilk günden beri emzirdim 15 aylık oldular hala ikisi de emiyorlar hiç mamaya gerek duymadık 🥰
SZesra Sürekli emzirerek ne kadar çok emzirirsem o kadar çok sütüm geliyordu ilk zamanlar hep emiyorlardı tek tek emziriyordum tutamıyorlar diye
Esraozgn Ikizlerinannesi27 neden ole dediki doktorunuz sut emdikce cogaliyor cnku bizde 5. Aydayiz suan bi gunduz annem ben uyurken veriyo birde gce yatacaklarinda veriyorum gunde iki kez baskada vermiyorum hatta sunu farkettim ki bugunlerde sutumde artis oldu buyudukleri halde sanirim emdikce cogaliyor
Ikizlerinannesi27 Esraozgn gerçekten miii ne bileyim öyle dedi hatta brnde doymuyolar diye mama kolayima geliyo sırf doysunlar diye açıkçası çok ve sık emzirmiyorum..artıyor mu demek
Esraozgn Ikizlerinannesi27 mama nasil kolay ya meme daha kolay degilmi bilmiyorum bna ole geliyo. Valla biz 2 3 aylikken gunde 2 3 kez mama yapiyoduk smdi gunde 1 bazen hic yapmioruz o yuzden artisini farkettim