Cansuu1 Biberonda kac saat bekletiyorsunuz. Benim oglum cok bıberon sevmıyor. Kılosu dusuk oldgu ıcın verdı doktor. İçirebildiğim kadar içirip devam ediyorum dolaba koymuyorum. Yani cok bekletmemeye calsııyorum ama ne olur ki