bukaga Kızlar bebeğime yogurdu dolaptan veriyorum sıcak oldu mu yemek istemiyor boğazı siser mi ya belirtisi ne olur hic olmadı 6 aydır böyle veriyorum ama simdi kafama taktm
Kk41 bukaga hep soguk veririm nasıl alışırsa öyle bence bağışıklık kazanıyor . Alışmazsa ufacık sogukta hemen boğazı şişer
bukaga Kk41 doğru diyorsun kuzu bende alıstırdm galiba 6 aylıktan beri hafif hafif ısıtarak basladım ama simdi dolaptan yiyor sonucta 1 yasında sonra dondurma da yicek diye düsünüyorum ama bilemedm doğru mu yanlıs mı
bukaga Noname21 yani dolaptan cıkarıorum karıstıra karıstıra ılıtıyorum bazen de meyve ile karıstırıorm ama sogukca oluyor tabi