Mugerrr Lilatmz idrar yolu enfeksiyonu geçirdi sonrasında böbrek ultrasonu istedi doktor sınıra yakın çıkmıştı. Bir belirtisi de olmadı.
Lilatmz Deletedmom_21 hamileyken doktor söylemişti. Kendiliğinden geçer dedi, doğumdan sonra bir hafta kuvözde kaldı çıkarken doktor hiçbir şey söylemedi ben de geçmiştir diye düşündüm.
Mugerrr Lilatmz önceki postlarınıza baktım bende Ankaradayım şehir hastanesinde yaptırdım ultrasonu. Birde Maraşlı mısınız
Lilatmz Mugerrr ultrasona girdi bugün sonuçları normal çıktı. Kan testi yaptıramadık, çok ağladı kendini sıktı. Başka hastaneye gideceğiz kan testi için