Canım benimde bebegim 20 günlükken tam 11 gün kakasını yapmadı sadece anne sütü bazende günde bir defa mama alıyordu. Doktora götürdüğümüzde eğer bir huysuzluğu yoksa bunu normal sayıyoruz dedi. İlk zamanlar iki defa mecbur lavman yapmak zorunda kaldık ama bunun yanında doktor önerisi ile günde 3 defa çay kaşığı zeytinyağı verdim ve her alt değiştirmem de zeytinyağı ile poposunu yumuşattım.Makatında bazen çatlak olabiliyor ve bu yüzden bebek kakasını yapmaya biliyormuş.Ayrıca fiziksel bir durum yoksa bebek iki şeyden kakasını yapmaz dedi doktorumuz ya doymuyor ya da sütün yağlı o yüzden geç yapıyor dedi.Çok zor bir süreç ama korkma Allah’ın izniyle yavaş yavaş düzeliyor biz şimdi 3 buçuk aylık olduk ve çok şükür düzene girdi.