Kuzeymiram kesinlikle haklısınız. Bebeğimin önce vücudunda kızarıklıklar ve döküntüler oluştu. Hatta bu döküntüler kabuklu bir görüntü aldı. Bu süreçte doktor yediğim birçok şeyi yasakladı. Üstüne bir de mikrop kaptı ishal oldu. Kakası yeşil oldu gaitada parazit ve gizli kan pozitif. Neyse parazit için şurup kullandık. Şu an kakasında kan görüyorum ve bilmiyorum bu kan parazitten mi, yoksa alerjiden mi? Neye alerjimiz var onu da tam anlamıyorum. Süt ve süt ürünleri, yumurta, tahin, çikolata paketli gıda hepsi yasak. Üstelik 4 aydır her şeyi yiyordum. Birden bire oldu böyle ☹️