Dogabebekkk kızım var benimde. Hamile olduğumu öğrendiğim andan doğuma gidene kadar tek bir an dahi ne bulantı, ne kusma, ne koku hassasiyeti, ne bişey yiyememe, ne baş dönmesi, ne aşerme hiç birini yaşamadım. Allah isteyen herkese benimki gibi bir gebelik nasip etsin 🙏 Bir de rahatlık geldi. Kafa olarak yani. Dünya yansa umrumda değil o dereceydim 😅