Doğum yapalı 6 ay oldu bebeğim 4 aylıkken adet oldum 26 şubata herşey normaldi 26 marta kahverengi akıntm oldu dedim adet oldum ama olmadım o günden beri ara sıra kahverengi bazen kan damlası çamaşırma gelecek kadar hafif kirleniyor oruç tutuyorum gördüğümde gidip gusül alıyorum ama o kadar çok yoruldum ki ne yapamam lazim az önce de namaz kılmak için gittim abdest alicaktim aynı kan lekeleri vardı kilmadim namaz ne olur bı akıl verin