Yesil55 merhaba benimde şuan ilk oğlum 27 ikinci oğlum 1 aylık, nasıl başetteniz geceleri ben i27 aylık oğlumu 3 aydır kendi odasına alıştırmaya çalışıyorum gece uyuması 1 saati buluo geceleri uyanıyo uykusundan ve sadece beni istiyo o sırada ufak oğlum ağlıyo tabi şuan yanımda birileri var 2 3 gün sonra gidicek eşim vardiyalı çalışıyo nasıl başedicem geceleri bilmiyorum siz nasıl yaptınız