Kizim 6 aylik dogdugundan beri ayni yatakts yatiyoruz. 2 aydir da ayakta salliyorum. Ama öyle deli gibi degil uykusu oldugunda hic direnmeden 5-10 dk ya uykuya daliyor. Ve dalinca da sallamayi birakiyorum 1-2 saat uyur. Gece uykusu da sallayarak uyutuyorum sonra geceye kadar hic uyanmiyorum uyansada emzirip pispisleyerek uyuturum. Artik besiginde yatsin istiyorum. Anne yani büyük besigimiz var sallanabilir besik. Bugün besikte yatircam diye kafaya koydum ama nasil stress icindeyim bir bilseniz anlatamam🥺 yarim saat salladim uykusu var ama yok uyumadi besiginde. Sonra yine ayaga alip salladim 2 dk da uyudu. Ne yapcam nasil alistircam bilmiyorum. Nolur bir fikir verin 😣🥺