Ben doğuma kadar her gün yağ sürerdim hiç caflagım olmadı sıfır çatlak ama sezeryandan sonra eve geldiğimde aynanın karşısına geçtim baktım göbeğim çatlamış resmen büssürü kırmızı kırmızı çatlak 🥺 göğüslerimdede yoktu onlarda çatlamış ben ne yaptımda böyle oldu ya ağlayacağım artık göbeğim çok kötü