Dmemya yıne de gıdın içiniz rahat etsın. Benım de daha kucuk parcalar olmustu bı sıkıntı olmadı ıkı parmak kadar oluyordu. Sezaryendi dogumum. Bı tanıdıgın cok buyuk parca gelmıstı parca kalmıs ıcerıde falan dedıler. Gıtmeseymıs sıkıntı olurmus ıyıkı geldın falan demısler onun da sezaryendı. Normal dogumda bır sey fark edıyor mu bılmıyorum. Sen de sagol🤗