bhrcpt homosapiens Evet hepsini yedi öyle alıştırdık biz ne yersek onu yiyor aynı sofrada olunca oda iştahlanıyor biz yerken
homosapiens Dondurmalikahve afiyet olsun her gün ağır yemeklerden sıkılıyorlar zaten arada böyle kaçamaklar iyidir👌☺️
Dondurmalikahve homosapiens evet ya yediği şeyler zaten çok sınırlı. Ben tost istiyorum anne bana tost yap deyince tost yaptım tamda tabaklarına yemek dolduracakken 🙄
homosapiens Dondurmalikahve benim kızımında öyle sebze yemıyor yerse et o kadar çorba da sınırlı 2 çeşit çorba ancak içiyor