O kadar çok canım sıkkın ki, 4 aylık bebeğimin yüzünde, kolunda, bacağında yaklaşık 2-3 Aydır egzamalar var. Alerjisi de yok , onu öyle görünce üzülüyorum, kıpkırmızı kabarık şekilde her yeri. Hipokort krem kullanıyorum, kremler bitiyor egzama bitmiyor. 2-3 tane doktora götürdüm hepsi bu kremi önerdi fakat geçmiyor geçmiyor geçmiyor.
Lütfen kesin olarak geçiren bir krem önerir misiniz bana?