Glsm11 1 yasında oğlum yol kenarıyla bebek arabasında durduğumuzda sürekli arabaları izliyo hiç sesi cıkmıyo 1 saat o şekilde durabilirz ağlamaz sizce normal mi
Arenilay- Glsm11 benimki de izliyor bide üstüne duran araçların heryerini elliyor kalite kontrol şart😅