Merhabalar. Bebeğim 6 ay 23 günlük. Son zamanlarda emerken de normal zamanda da çok huysuzlanıyor. Bir anda kafasını öne doğru atıyor göğsüme doğru ve bağırmaya başlıyor. Emmiyor. Normal zamanda da kucağımdayken içe doğru kapanıyor. Yaşayan var mı normal midir yoksa bir doktora mı götürmeliyim daha çok küçük. Korkuyorum 😭