Bu günlerde geçecek. Sabır gerekli. Bizde 3 aylık olana kadar hiç uyumadık 5 dakika uyurdu resmen. Şuan 4 aylık olucaz. Şükür gündüz uykularimiz bile düzene girdi. Zaman hızlı geçiyor. Bırakın ev işini yemeği bir kenara. Bebeğinizle bol vol kucaklasin. Sizin gibiyken oturur ağlardım sürekli. Keşke ağlamak yerine daha çok sevseydim sarilsaydim benegime