Ebruliasaf gerçekten sizi çok iyi anlıyorum. Ben de çok ağladım isyan ettim ama yapacak bir şey yok. Bir şekilde geçiyor, yine oluyor, geçiyor yine oluyor. Geçeceğine inanın, psikolojik olarak daha güçlü olursunuz. Ben de 3 kez antibiyotik kullandım farklı zamanlarda. Bence bebek emiyorsa sağmanıza gerek yok, en iyi bebek açıyor çünkü. Ama acıkmasına müsade edin. Emzirmeden önce sıcak duş ve masaj iyi gelir.