gulsum_ ben prima kullanıyordum sonra daha uygun bir şey aradım. Prima bu arada sızdırıyordu kakası beline çıkıyordu sıvı kala yaptığı için sanırım. Bütün bezler sızdırıyor bu aşamada. İlk aylar. Sonra molfix denedim çok kalın ve sert bir dokusu var. Sleepy naturel kullanıyorum şimdi yumuşak ve ince olmasını sevdik kullanmaya devam ediyoruz. Ben de baby turco deneyecektim siz neden memnun değilsiniz.