Kızlar merhaba nasılsınız?
kızım 6.5 aylık onun odasını yavaştan yapmak istiyorum montessori yatak almak istiyorum ancak bazı sorularım var kullananlar tecrübelerini yazarsa çok sevinirim 🌸
üstü çatılı olması pratik mi? yoksa çatısız mı olsun?
yerden biraz yüksek mi daha kullanışlı yoksa zemine sıfır olması mı daha iyi?
kenarında iniş için boşluk olanı gördüm ama kapı eklenebilirmiş kapısızda bebeğiniz düştü mü? veya bi sorun yaşadınız mı?ve varsa başka tavsiyeleriniz neler? cevap verenlere şimdiden çok teşekkür ediyorum ❤️