saimeenurr Kızlar beneğim 1 ay 7 günlük sütüm tazyikli gelmeye başladı bebeğim emmek istemiyor başına gelenler çözüm yollarını söyleyebilirmi ve de ne zaman düzeldi bu durum
Oktay0122 saimeenurr doktorum aynı göğüsü 2 kere emzirip diğer göğüsümü sağmamı daha sonra sağdiğin tarafa aynı şeyi uygulamamı söyledi işe yaradi deneyin bence
saimeenurr Oktay0122 sağdıkça daha fazla tazyik oluşur diye okudum ama ben bide ne kadar süre sonra normale döndü
Oktay0122 saimeenurr aslında eşit oluyor 2 kere aynı yeri emzirip diğer boş kalan yeri sağınca dengeli oluyor , 2-3 gün içinde düzene bindi ben suan böyle yapıyorum tabi doktorunuza danışın ama böyle söyledi ve memnun kaldim
Pamuk_bebegim42 saimeenurr internette var yani sol göğsünü vereceksen sağ taraftan alacaksın bebeği kucağına
Anneninsesi0 saimeenurr ara ara bizdede oluyordu böyle. Zaman zaman farkediyor. Doğum yaptığımda da böyledi. Hastanedeki yardımcı ebem makas yöntemini uygulatıyordu ve işe yarıyordu