Kızlar yenidoğan bebeğim doymuyor sütum çok fazla pedleri bile tasiriyor sürekli sağiyorum hatta okadar çok ama bebeğim ağzına almak istemiyor zorluyorum çok az emip uyuyor ama sürekli ağlıyor sanırım aç onunla birlikte Aptamil versem bı sorun olurmu yada böyle yapan tecrubeli anneler var mı