Limonlusu benim oğlum yiyor iştahı güzel ama artık yemek yemeyi reddetmeye ve memeye düşmeye başladı iyice. Hazırlıyorum ama yemek istemiyor. Sürekli emmek istiyor. Aslında 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum ama bu kadar düşmesi ileride bıraktırmak daha çok zorlayacagini düşünüyorum. Ne kadar erken o kadar kolay olacak. Am işte ona her meme vermeyisimde kendime doğru mu yapıyorum versem mi gibi bir çok soru geçiyor kafamdan içim kalbim cız ediyor böyle. Birde ne kayınvalidem ne annem dayanamıyor her ağladığında ağlatma ver biraz daha diyorlar. Normalde ise ayır yarın sen zorlanacaksin diyor. Kayınvalidem götür annende kalsın bı kaç gün emmesin unutur diyor. Annem bir şeyler sürüp bıraktırabilecegimi söylüyor. Ama ikisinide yapamam ki ne oglumsuz ben durabilirim. Nede bu kadar çok sevdiği o kadar zaman emdiği memeye birşey sürüp onunla kötü ayrılmasını isterim 😔 annecim süt kalmamış dedim bugün bir kaç defa azaltmak için ah diye vuruyor bana sonra yine gelip sarılıp emmek istiyor. O kadar kötü oluyorum ki 😢