Düzene giremedik bir türlü. Bariz farklar olmasa günler arasinda takmam zaten ama mesela her gün 8 de gece uykusuna geçiyor. Normalde 5 buçuk gibi son uykusundan kalkardı 8 de gece uykusuna geçerdi. Bugun 4 buçukta kalkti 6 da geri uyudu hala da uyuyor uyandırayim dedim ağlıyor uyanmamak için ne yapacağım ben şimdi 🙄 ne zaman düzene girecek bu bebisin uykuları ergenliğe girince mi😂