Kızım 6 aylık oldu. Ben ve babası dışındaki herkesi yabancılıyor. Doğal bir süreç olduğunun farkındayım ancak kayınvalidemden tutun dedesine, amcasına, halasına, teyzesine kadar herkesin kucağında çığlık çığlığa ağlıyor. Onlara da durun almayın diyince kötü kadın oluyorum. Önümüzdeki ay işe başlayacağım ve anneannesi bakacak. Ama onun kucağında bile en fazla 10 dk duruyor. Ne yapacağım ve bu durum ne zaman geçecek bilmiyorum.🤷🏻♀️