Pandispanya Kizlar hamilelikte 2 tanr açık kahve siğil çıktı. Coldiye doktoru siğil bunlar yakalım dedi. Kadin dogumcum hormonal biraz bekle kendiliğinden geçebilir dedi. Var mi yaşayan? Yıllar önce siğil yaktiirmistim hala vücudum atamadı ki acaba
oksitosin Pandispanya siğil virüs bildigim kadarıyla hormonal oldugunu ilk kez duyuyorum, ben hamileyken yaktırmıştım yoksa yayılıyor