Emirhuso Arkadaşlar dün mama almıştım Bebelac 2,tarihi dün Muş 1gun geçmiş yani 09.04.2022 tarihli 1gun geçmiş oluyor kullansam birşey olurmu ne yapayim
Bebegimm1 Emirhuso bacm ben ayi bile yakinsa o mamayi almiyorm sizin ki ayı gectim gun olarak da gecmiş sakin sakin vermeyin zehirlenir
Brokolilim Emirhuso Gidip iade edin iade almıyorsa sizi tüketici mahkemesine şikayet edeceğim tarihi geçmiş mama satarak bebeklerin sağlığı ile oynuyorsunuz diyim. Bizde mama kullandık değil ay geçmesi 4 haftadan fazla ağzı açık mama kullanılmaz .