BurcuBrc Kızlar merhaba 13 aylık kızım dün ilk bexsero dozunu oldu bugün hiç uyumadı sabahtan beri ateş yok ağrı var sanırım dolven ver dedi doktor ama sürekli ağlıyor. Gündüz 2 uyku yapardı bugün hicbuyumadi siz de yaşadınız mı kaç gün sürdü
Deletedmom_14 BurcuBrc biz de ateş ve vurulduğu gün biraz huzursuzluk olmuştu ama ertesi güne geçmişti.
BurcuBrc Dün uyumuştu bu gün yok çok fena yattığı an ağlıyor tam dalıyor başlıyor ağlamaya sabahtan beri