myangelgirl
Yükten sayılmıyor, bagaj verirken bebek arabanızı kapıda teslim edip, inince kapıdan teslim alacağınızı belirtiyorsunuz. Orda etiket yapıştırıyorlar, siz uçak kapısında görevliye teslim ediyorsunuz. İnince de indiğiniz yerde arabanızı size veriyorlar.
Uçuşunuz pegasuslaysa poşeti ücretli alıyorsunuz. Poşetsiz de teslim edebiliyorsunuz ama koydukların yerin temizliği açısından poşet alıp içine koyup vermeniz daha mantıklı. İyi yolculuklar 🥰