SevgiSelim14 hüma bebe burda yani bursada mağazası falan. Ordan biri hediye almıştı. Hani karpuzlu pofuduk astronotlar var. 6 aylık almışlardı. Kızım diğer bebeklere göre küçük ona rağmen 4. 5. Ay da iyi oluyordu. Çok büyük gelmiyordu. Hatta şuan belki zorlasam giymeye devam eder. Şuan 8 buçyk aylık. Ama normal kumaşlı şeyler de kalıp nasıldır bilemiyorum