Dorukabras bagısıklıktan dolayı aslında hala gec değil aslında emZirme danısmanları var, eger sütünüz geliyorsa emmiyorsa sütünüzden bir seyler yapıp verebilirsiniz,anne sütü şifa gibi ileride de onu koruyacak hipp i duymustum tahıllısını iyi diyorlardı,yine ana ögünü devam sütü oldun cünkü bagırsakları gelişmediği için daha erken dönemde baslamak ileride şeker hastalıgı gibi seylere yol acabiliyor ,istanbuldaysanız anne sütü ihtiyacınız varsa yardımcı olabilirim,