Simaykus Kızlar doğum yaptığımdan beri aşırı terliyor ve kokuyorum hiç kokmazdım önceden aşırı rahatsız hissediyorum hergün duş almama rollon kullanmama rağmen yok geçmiyor. Deotak kullanan varmı faydası varmı
Hazalperisi Simaykus driclor kullanın ne koku ne ter aslaaaaa yok 🤩 biraz pahalı ama eczaneden alabilirsiniz
elaninannesiii Simaykus ben yıllardır deotak kullanıyorum şöyle terlemeyi engellediği söylenemez ama hiçbir şekilde ter kokmuyorsunuz olayı bu istediğiniz kadar terleyin koku olmuyor sadece
Simaykus Elifimmmmm bende aldım kullanıcam ama sürekli değil haftada 2 haftada bir falan emzirme bitince düzelir diyorlar o zamana kadar böyle idare edeceğiz artık bide yaz geliyor hiç çekilmez